Previous Entry Share
Zakłady tanatologiczne, sezon III - rozwiązanie
[tvd] Elena has a face
upupa_epops wrote in lost_pl
I tak oto skończył się sezon. Poniżej obstawione zakłady wraz z wynikami. Zwycięzcę / zwycięzców uprasza się o pozostawienie w komentarzu zamówienia na tekst wraz z autorem, który ma ten tekst napisać. Uprasza się bez sadyzmu.


ewejka - Charlie
swistus - Hurley
werka - Juliet
le_mru - Charlie
pellamerethiel - Juliet
upupa_epops - Bernard
riell - Desmond
mlekopijca - Bernard

W Ewej i Nilc rzucamy mango w ramach doraźnych gratulacji i idziemy się zachwycać odcinkiem finałowym.

Bernardzie, czemu mi to zrobiłeś?

  • 1
No, pomyślim :D

A tymczasem wznieśmy raźne "YAY" a propos finału sezonu! We got Jossed!

"So are you screwing Doc?" XDDDDD

YAY!

BEST TEXT EVER. Poza closest thing, oczywiście.
Hej, już drugi raz ktoś posądził Sawyera o bycie gejem i nie zaprzeczył! Twórcy nie dość, że czytają futurefiki, to jeszcze slashe. OMG. OMG. XD

YAY WE GOT JOSSED!!!!!1

Oni czytali nasze fanfiki, naprawdę! Omg, od chyba roku żaden odcinek Losta nie zrobił mi takiego mindfucka jak ten, kocham go i uwielbiam. (Poza sceną z Sarą Shephard, która @*$#%$$*$8 powinna była mieć na tyle przyzwoitości by wziąć i umrzeć, dziękuję.)
Jack ze Straszliwą Brodą (tęsknię za flashback hair) i taki totally broken... Awwww, w tym momencie kocham kocham kocham twórców Losta i wybaczam im dosłownie wszystko. Zresztą, serce stanęło mi w momencie, gdy Locke celował do Jacka i myślałam, że naprawdę go zabije. X_X
Evil Ekipa od Naomi - jakie to możliwości otwiera! Deathfiki! Angsty! Mindfucki!

*Hotelverse is like canon now, omgwtfsrslyplz*

Gratuluję wygranym :D Chciałam obstawić Charliego, ale miało zginąć więcej głównych bohaterów i jestem zawiedziona, że Juliet się udało. :PPPPP

Mam tylko nadzieję, że przeczytali całe Hotelverse i wyciągnęli odpowiednie wnioski.

Mnie serce stanęło jak strzelali w piasek. Ej no, ale żeby Sayida? Wrrrr!

Nie chcę nic mówić, ale Sarah żyje i na dodatek się rozmnaża...

Nie chcę nic mówić, ale Sarah żyje i na dodatek się rozmnaża...
TO JEST STRASZNE. :(
Serio, na jej widok zaczęłyśmy z Cody tak straszliwie bluzgać... Myślałam, że może ostygła mi nienawiść do tej pani, ale NIE.
DIE DIE DIE!

Juliet mi akurat nie przeszkadza, ale broken!Jack! Sayid skręcający kark nogami! Mroczny!angsty!Sawyer omg! I flash-forwards...

Kto to wiedział, że po roku zalegalizują nam Hotelverse :D

Nooo, Sayid wymiótł! A Broken!Jack........

No i Hotelverse, YESPLZ.

Czemu, och czemu następny sezon dopiero w lutym? -_-

Foch!

FOCH z przytupem! O!



W sumie, to było pewnikiem, że skoro już walnęli taki motyw, to wiecznie przeżywał nie będzie, ale...

FOCH!

Dokładnie.

Jestem zła.

Zła, zła, zła.



*idzie w Akzsowe ramiona i łka*

Akurat nie mam nawet ikonki z otp.
Ejjj!

I miiiii też!

Chamy.

Powody dla których ewentaulnie można obejrzeć odcinek Lost, gwałtownie zmniejszają swoją liczebność.

Cóż.. gdyby nie Sawyer... ^^

Ja w kwestiach formalnych, czy Charlie przespał się z Claire? *zbiera dokumentację*

Nie. Umarł w cnocie. Biedna świnka.

A, to FOCH! Reginard Foch.

Ale Claire przynajmniej nie jest ZNOWU w ciąży, prawda?

Omg. Wyimaginowana ciąża? Czy wyspa liczy to jako potencjalny powód do zabójstwa?

Nie wyimaginowana tylko metafizyczna. Ta, no... kopulacja mentalna. Coś jak minfucking, tylko bardziej dosłownie XD

W końcu Juliet nie takie rzeczy z myszami robiła, nie?

Eyefucking to mieli Jack i Sawyer. Myślisz, że Sawyer był taki skwaszony, bo jest w ciąży?

Hej, ten tekst o Juliet jest mój!

A Bernard miał zajść! Ekhm, zejść!

Mam nadzieję, że jeśli Sawyer jest w ciąży, to z Kate, nie z Jackiem. I że dostanie za to nagrodę Rockefellera, a nie Sayidową Specjalność Zakładu ("Kopiemy groby", odc. 26).

Sayidowa Specjalność Zakładuuuuu.

No tak, Sayid się źle czuje, jeżeli raz na jakiś czas nie wykopie grobu. Co było widać w odcinku, gdzie ostatnio Hurley przyłapał go na kopaniu dołków w lesie, hehehe.

Szkoda genów Sawyera na Kate!

Dziecko Jacka i Sawyera, ochhhh.

*WIZJA*

"- Sayid, co robisz?
- Tak sobie relaksacyjnie kopię.
- Relaksacyjnie?
- Wiesz, już od tygodnia nikt nie umarł i tak mi nieswojo było."

Kwik!
Ej, każdy ma metodę na radzenie sobie ze stresem, nie? Sawyer posuwa, co się da, a Sayid kopie dołki. Omg, pasowaliby do siebie. XD

Nilc mnie kiedyś uświadomiła, że Sawyer jest Shrekiem, bo ma warstwy, a Sayid Fioną, bo kopie tyłki XD

A Sawyer wcale wszystkiego nie posuwa! No, chyba że w fanfikach. Przypominam Ci, że w kanonie nadal nie przeleciał Doktorka :P

To nie jest powiedziane wprost! Już dwa razy pytano go o homoseksualne zapędy i nie zaprzeczył! A wczoraj tak znacząco się uśmiechnął, ha!
*triumfuje* XD

Tlen mi się w trumnie skończył :(

E tam posuwa. Kulturalnie utrzymuje stosunki seksualne dla ratowania zdrowia psychicznego i ku uciesze swoich fangirls.

Gdzie się można zapisać?
I czy można przyprowadzić osobę towarzyszącą do threesome?:>

Dokumentacja pośmiertna? XDDDD

Rzucam ten głupi serial

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Nie, nie oglądałam finału, bo komputer mi szwankuje,a le się zaspoilerowałam i teraz nawet nie mam ochoty. Pieprzyć to!!!!

Moja reakcja była dokładnie taka sama.
:((((

Nie oglądam od 14 odcinka tak właściwie...

Ale finał jest zajebisty! Poza Tym Co Masz Na Myśli to uważam, że najlepszy odcinek w tym sezonie i jeden z najlepszych w ogóle. ;)

Ale warto obejrzeć, bo nakręcili to genialnie.

Jak wiadomo, na tej wyspie nawet, gdy się kogoś pogrzebie, wcale nie znaczy to, że jest martwy.
Z Charliem też nie do końca wiadomo... ;)

Czyli jeszcze nie świętujesz?:p

Jako, że dobrze obstawiłam trupa skorzystam z okazji dostania fika :P

Semciu proszę Cię bardzo :]

chcę angsta z rozkopaniem grobu Paolo i Nikki i jakimiś przezwiskami - tak dla odmiany - dla Sawyera :D

Buziaczki :*
Kill them all
ew

  • 1
?

Log in